Söndag

Vi började morgonen med MAGSJUKA:(( Det va Olle som fick det,och han som skulle ha kalas idag:(( Jag ringde runt till hans vänner som han hade bjudit,då va det 3stycken som va sjuka,så det va ju tur i oturen att han blev sjuk:)) Engla hade kalas i går hon fick mycke fint av sina kompisar:)) Hon fick sin present från oss i går.... En ny CYKEL:)))) Hon blev JÄTTE glad:)) I veckan händer det inte så mycke det blir att vara inne med Olle,kanske att man kan gå ut en vända när Thomas kommer hem från jobbet... Jag,Thomas,Engla och Olle har vart och tagit twinrix sprutan,jag fick ta stelkramp med.. Vi drar ju till Thailand i sommar:)) Om 2 veckor ligger jag och älsklingen på beachen:)) GREKLAND:))))) Vi blir borta i 1 vecka så vi har så snälla barn och vänner som ställde upp och tog våra ljuveler när vi åker... DET TACKAR VI SÅ MYCKET FÖR.Nu ska jag fortsätta med maten.... Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0