Påskafton!!!!!

Nu va det längesen IGEN:/ Den här veckan har barna påsklov, Jenni och Markku åkte till pärona förra fredan och dom kommer hem på Tisdag,så jag måste sjukanmäla dom då..I tisdags åkte jag,Thomas,Olle och Engla till Örebro till lek och buslandet,det tyckte dom va jätte kul:)))) Lina va snäll och tog hand om Smilla då... Tack Lina<3...I dag ska vi vara barnvakt till lilla pruppan:)) Det va ett tag sen.. Fredrik med familj kommer mä,sen kommer Lina... I dag får vi troligtvis ved:) Då är det bara att börja stapla:)) I går kväll beställde jag och Thomas en resa till Grekland:) Vi åker den 29 april och kommer hem den 6 maj:))) Anna ska ha Smilla,pilla ska ha Markku och Olle och Petra ska ha Engla och jenni:)) Tack alla för att ni ställer upp<3 Nä nu måste jag fortsätta här hemma.... Glad påsk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0