Onsdag v 50!!!

I dag är det bara 2 veckor kvar..sen kommer tomten=)=)Den här veckan började med att jag hade 3 sjuka barn hemma,Engla,Jenni och Olle så klart han har vart sjuk från och till nu i 3 veckor..drygt.I dag har jag bara Olle hemma.Den här veckan har jag bakat,i måndags gjorde jag knäck senare bakade jag och fisen 2 pepparkaks sockerkakor,i går gjorde vi bullar och pepparkakor..känner mig duktig=)=)Ska försöka hämta kort på Olle på dagis idag.I morgon ska Engla till skolsyster,hon ska få en spruta så Thomas får gå med.Det händer inte så mycket mer den här veckan..skönt.Thomas jobbar hela helgen,eftermiddag/natt=(På Fredag fyller Jenni 7 år,så vi ska ett litet kalas,dom ska ner till Stockholm under jullovet,men bara över en dag så då ska dom fira Jenni där och samtidigt ha en liten julafton.Nä nu ska jag gå in och kolla på Thailandsreor=)=)Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0